H Poblenou C 31-32 Sènior Masculí
Segon partit de la segona volta per als barcelonins que es desplaçaven al barri de Poblenou per a enfrontar-se contra un equip que estava en “hores baixes”, després de perdre tres partits seguits.
Els sèniors, després d’una mala setmana d’entrenaments amb baixa intensitat i pocs efectius, començaven el partit prou entonats en atac però molt fluixos en defensa. Tot i portar sempre la iniciativa en el marcador, els locals, amb una ràpid sortida al contra-gol, no deixaven que en cap moment se'ls hi descontrolés el partit. No va ser fins quasi al final de la primera part on els del sants van començar a poder agafar una renda prou còmoda d’entre 3 i 4 gols. Tot i això, en cap moment es va veure la solidesa defensiva d’altres partits i el resultat a la mitja part ja era de 16-18.
A la represa, la falta d’intensitat en defensa feia que els de la Mar Bella poc a poc anessin reduint la distància i és que, per molt que els nostres sèniors fessin atacs llargs per desgastar-los en defensa, la seva sortida al contra-gol feia nuls tots aquests esforços per intentar-se distanciar. A més a més, durant tot el partit, els pocs encerts defensius dels de Sants es van veure quasi sempre penalitzats en llançaments de 7 metres, senyalitzats per un arbitratge més que qüest