Organigrama 2023-2026
Composició Junta Directiva
PRESIDÈNCIA
Jordi Arnalte
TRESORERIA
Trini Bravo
SECRETARIA
Dani Barco
VOCALS
Natàlia Pastor
Quico López
Toni Lázaro
David Ruíz
Leo Carbó
David Jover
Composició de les comissions
COMISSIÓ INSTITUCIONAL
Jordi Arnalte
COMISSIÓ ECONÒMICA
Trini Bravo
Jordi Arnalte
COMISSIÓ ADMINISTRATIVA
Natàlia Pastor
COMISSIÓ COMUNICACIÓ
Dani Barco
COMISSIÓ DELEGATS/DELEGADES
Quico López
Toni Lázaro
COMISSIÓ ESPORTIVA
David Ruíz
Leo Carbó
Toni Lázaro
COMISSIÓ GESTIÓ MATERIAL
Toni Lázaro
COMISSIÓ PATROCINIS
Leo Carbó
COMISSIÓ JOVENTUT
Pendent d'assignació
COMISSIÓ ACTES SOCIALS
David Jover
Estructura Organitzativa
Som un Club Esportiu sense ànim de lucre, amb una Assemblea de Socis i Sòcies i una Junta Directiva, que de manera voluntària, gestiona el club.
Estructuralment està formada per:
-
Comissió Institucional: Presidència dels òrgans del Club, representació del Club en els diferents organismes i estaments esportius (Federació Catalana d'Handbol, CEEB, UBAE, Secretariat SHB, Taula d'Esports, Sants Esports, Ajuntament de Barcelona, etc.).
-
Comissió Econòmica: Elaboració, seguiment i execució de pressupostos, gestió d'ingressos i de la Caixa de la Solidaritat, gestió de rebuts, impagats, nòmines i altres gestions amb la gestoria del Club.
-
Comissió Administrativa: Organització i logística de les reunions, gestió de la base de dades del Club, sales, documentació, subvencions, homologacions, beques i de la bústia electrònica del Club.
-
Comissió de Comunicació: Gestió de les accions de difusió i comunicació interna i externa, xarxes socials, administració de la web, coordinació amb Sants Esports, gestió del calendari d'activitats, FIRAENTITATS, atenció a mitjans de comunicació i aplicació del Reglament de Règim Intern (RRI).
-
Comissió d'Actes Socials: Presentació d'equips anual, organització de la calçotada, intercanvi de Montpellier, aniversaris del Club, suport a fases de classificació i finals i cloenda anual.
-
Comissió de Delegats i Delegades d’equips: Formada per 1 o 2 pares o mares de cada grup o equip del Club, s’encarrega de facilitar la comunicació entre els pares i la Junta Directiva i col·laborar en l’organització d’activitats.
-
Comissió Esportiva: En coordinació amb la Direcció Tècnica, dirigeix, coordina i fa el seguiment dels grups, equips, activitats esportives (campus, minilliga, handbol platja, tornejos, etc.), horaris (partits, entrenaments, etc.), projectes esportius i activitats de promoció de l'handbol així com també la gestió i seguiment de la formació dels entrenadors i de les entrenadores.
-
Comissió de Gestió de material: Compres, controls d'estocs, revisions mèdiques, material, proveïdors.
-
Comissió de Patrocinis: Recerca de patrocinadors i col·laboradors, gestió de convenis de col·laboració i Programa 100x100 handbol.
-
Comissió de Joventut: Gestió de la grada jove, minilliga, activitats de cohesió de club i assistència a partits d'alt nivell per donar suport.
-
Junta Ampliada: Composta per representants de cada Comissió i de la Junta Directiva que es reuneixen per abordar qüestions comunes, valorar i analitzar iniciatives o propostes traslladades des de la Junta Directiva o perquè aquesta avaluí la seva possible aprovació, o implantació si s’escau.