top of page

Organigrama
2023 - 2026

Estructura organitzativa

Som un Club Esportiu sense ànim de lucre, amb una Assemblea de Socis i Sòcies i una Junta Directiva, que de manera voluntària, gestiona el club.

​Estructuralment està formada per:

1

Comissió Institucional

Presidència dels òrgans del Club, representació del Club en els diferents organismes i estaments esportius (Federació Catalana d'Handbol, CEEB, UBAE, Secretariat SHB, Taula d'Esports, Sants Esports, Ajuntament de Barcelona, etc.).

2

Comissió Econòmica

Elaboració, seguiment i execució de pressupostos, gestió d'ingressos i de la Caixa de la Solidaritat, gestió de rebuts, impagats, nòmines i altres gestions amb la gestoria del Club.

3

Comissió Administrativa

Organització i logística de les reunions, gestió de la base de dades del Club, sales, documentació, subvencions, homologacions, beques i de la bústia electrònica del Club.

4

​​Comissió de Comunicació

Gestió de les accions de difusió i comunicació interna i externa, xarxes socials, administració de la web, coordinació amb Sants Esports, gestió del calendari d'activitats, FIRAENTITATS, atenció a mitjans de comunicació i aplicació del Reglament de Règim Intern (RRI).

5

Comissió d'Actes Socials

Presentació d'equips anual, organització de la calçotada, intercanvi de Montpellier, aniversaris del Club, suport a fases de classificació i finals i cloenda anual.

6

Comissió d'oficials d’equips

Formada per 1 o 2 pares o mares de cada grup o equip del Club, s’encarrega de facilitar la comunicació entre els pares i la Junta Directiva i col·laborar en l’organització d’activitats.

7

Comissió Esportiva

En coordinació amb la Direcció Tècnica, dirigeix, coordina i fa el seguiment dels grups, equips, activitats esportives (campus, minilliga, handbol platja, tornejos, etc.), horaris (partits, entrenaments, etc.), projectes esportius i activitats de promoció de l'handbol així com també la gestió i seguiment de la formació dels entrenadors i de les entrenadores.

8

Comissió de Gestió de material

Compres, controls d'estocs, revisions mèdiques, material, proveïdors.

9

Comissió de Patrocinis

Recerca de patrocinadors i col·laboradors, gestió de convenis de col·laboració i Programa 100x100 handbol.

10

Comissió de Joventut

Gestió de la grada jove, minilliga, activitats de cohesió de club i assistència a partits d'alt nivell per donar suport.

11

Junta Ampliada

Composta per representants de cada Comissió i de la Junta Directiva que es reuneixen per abordar qüestions comunes, valorar i analitzar iniciatives o propostes traslladades des de la Junta Directiva o perquè aquesta avaluí la seva possible aprovació, o implantació si s’escau.

Copyright © CEH BCN Sants - Web Oficial del Club Esportiu Handbol BCN Sants · Política de cookies

bottom of page