Les instal·lacions esportives on s’efectuen els entrenaments i es disputen els partits, són propietat municipal, per aquest motiu cal respectar-les.
No està permès dins dels recintes: fumar, consumir begudes alcohòliques, introduir objectes de vidre, bengales o focs d’artifici i l’entrada d’animals, excepte casos especials, com són els gossos pigall.
L’entrada als vestidors només està permesa als jugadors i jugadores, entrenadors i entrenadores, delegats i delegades i membres de la junta.
Cal mantenir els vestidors nets. Està prohibit menjar-hi i s’ha de comprovar, abans de marxar, haver recollit tota la roba, complements i altres objectes i aparells.
El Club no es fa responsable de la pèrdua de pertinences personals per part dels jugadors i jugadores, personal tècnic i afició.
Un cop finalitzada l’activitat esportiva (entrenaments i partits), serà obligat deixar sempre els espais utilitzats en les mateixes condicions que estaven al principi.
És obligatori acatar sempre les indicacions del personal municipal adscrit a les instal·lacions o bé de la persona responsable municipal que l’Ajuntament delegui.
S'ha de comunicar immediatament a l’entrenador o entrenadora i/o delegat o delegada d’equip qualsevol desperfecte observat o produït, per tal que aquesta persona ho traslladi seguidament a la persona responsable de la instal·lació.
Queda prohibit la utilització inadequada del material esportiu, tant el que pertany al Club com a qualsevol altre company o companya.





